info@powerexpert.hu, +36 20 5844 693
Stihl GS 461 benzinmotoros láncos daraboló
A termék az alábbi kategóriákban található:
Stihl láncos darabolók és vágótárcsás gépekLeírás
- A STIHL GS 461 kővágó gép ideális kiegészítője a STIHL vágótárcsás gépeknek.
- Professzionális használatra tervezett gép.
- Beton, terméskő és falazókő vizes vágásához.
- Az előköszörült gyémántszegmenseknek köszönhetően a gyémántköszörűs láncok már az első vágástól kezdve teljes teljesítményt nyújtanak.
- A gép erős 2-MIX motorral rendelkezik.
- A STIHL GS 461 modell kiválóan alkalmas átfedés nélküli, pontos sarokvágásokhoz és csövek vágásához.
- Az adagolócsappal rendelkező vízcsatlakozással a lánc hűtéséhez és kenéséhez szükséges vízmennyiség egyszerűen és kényelmesen beállítható.
- A vezetőlemezek belső vízöblítéssel rendelkeznek, amely biztosítja a lánc, a láncpálya és az orrkerék öblítését és hűtését.
- A gép könnyű kialakítása, a STIHL antivibrációs rendszer, a szerszám nélkül nyitható, bajonettzáras tartályelzáró, a kopásmentes indítózsinór, a STIHL ElastoStart és a hosszú élettartamú légszűrőrendszer kényelmes használatot és kezelhetőséget tesznek lehetővé.
Vezetőlemez hossz: 40 cm
Lökettérfogat: 76 cm3
Teljesítmény: 4,3 kW
Tömeg (1): 7,6 kg
Zajteljesítményszint (2): 115 dB(A)
Hangnyomásszint (2): 105 dB(A)
Rezgésgyorsulás bal oldal (3): 4,5 m/s2
Rezgésgyorsulás jobb oldal (3): 4 m/s2
Láncosztás: 3/8"
CO2: 702 g/kWh
1) Üzemanyag, vezetőlemez és lánc nélkül.
2) K tényező a 2006/42/EK irányelv szerint = 2,5 dB(A)
3) K tényező a 2006/42/EK irányelv szerint = 2 m/s2
- STIHL antivibrációs rendszer: kényelmesebb munkavégzés. A motoros gépek fogantyúinál keletkező erős rezgések hosszú távon a kézben és a karban jelentkező keringési problémákhoz vezethetnek. Az antivibrációs rendszerrel ellátott motoros gépeknél a fogantyúknál fellépő, a robbanómotor és a mozgó alkatrészek által keltett rezgések jelentős mértékben csökkentettek.
- Dekompressziós szelep: erőkímélő indítás. A dekompressziós szelep az indításnál a hengerben lévő sűrített keverék egy részét távozni engedi. Ezáltal a szükséges húzóerő a behúzó kötélen jelentősen csökken, megkímélve ezzel a kezelő személyt és a motoros eszköz indítórendszerét is.